Négy évvel ezelőtt történt szendvicsrendelés miatt egy vendég sniccerrel támadt.

Egy dühös vendég New Jersey-ben két gyorséttermi alkalmazottat is megsebesített, miután elégedetlenségét fejezte ki egy négy évvel ezelőtt kapott szendvics miatt. Az eset felveti a kérdést, hogy miként alakíthatják a régi sérelmek a jelenlegi interakciókat.
A különös incidens a New Jersey állambeli Patersonban, a Baladna Bakery nevű pékségben zajlott. Egy férfi dühödt arccal lépett be az üzletbe, ahol hotdogot rendelt, majd hirtelen kiabálni kezdett a pénztárosnak egy korábbi rendelése kapcsán. A két tulajdonos megpróbálta megnyugtatni a heves vendéget, de ő csak azt ismételgette, hogy még mindig nem kapta meg a hotdogját, és emlékeztetett rá, hogy korábban már akadtak problémái a helyszínnel, amikor tojásos szendvics helyett véletlenül padlizsánosat kapott. A tulajdonosok végül felajánlották, hogy kifizetik az állítólagos kárt, csupán annyit kértek, hogy távozzon, de a férfi ekkor váratlanul előhúzott egy sniccert, és támadást indított a két üzletvezető ellen. Az egyiküket a mellkasán, a másikat a karján sebesítette meg, majd sietősen elmenekült a helyszínről. A sérülteket sürgősen kórházba szállították, míg a támadót még mindig keresik a hatóságok.
Az egyik üzlettulajdonos az NBC-nek mesélte, hogy a férfi rendszeresen látogatta őket, és élénken emlékszik azokra az eseményekre, amelyek négy évvel ezelőtt a padlizsán körül zajlottak. A tulajdonos szerint a támadás hetében a férfi már korábban is felkereste az üzletüket, és őket kereste, de sajnos nem futottak össze.