Dupla levonások az OTP-nél: számos vásárlót érinthet a hiba | Startlap Vásárlás Az OTP Bank ügyfelei között többen is tapasztalhattak problémát, mivel egyes vásárlások duplán terhelődtek a számlájukról. Ez a hiba sokakat érinthet, és fontos, hogy az érin


A pénzintézet különös figyelmet fordít arra, hogy maximálisan megóvja ügyfelei érdekeit, és mindent megtesz annak érdekében, hogy az ügyintézések során semmilyen hátrány ne érhesse őket.

Csütörtök délelőtt az OTP Banknál technikai zűrök léptek fel, amelyek következtében számos ügyfél számlájáról véletlenül duplán vonták le a korábbi vásárlások összegét. E hírt az Index.hu adta közre, miután több piaci forrás is megerősítette a problémát.

A probléma egy külső szolgáltató hibájából fakad, és a pénzintézet jelenleg is azon fáradozik, hogy kiszűrje a duplikált tranzakciókat, továbbá helyreállítsa az érintett számlák egyenlegét.

Az OTP elnézést kért a hiba miatt az ügyfelektől.

Bár nem elterjedt jelenségről van szó, több piaci szereplő is megerősítette az Indexnek, hogy több tranzakció kétszer is szerepelt a nyilvántartásokban. A bank hangsúlyozta, hogy mindent elkövet annak érdekében, hogy helyreállítsa az ügyfelek számláinak rendes állapotát.

Dupla terhelés - vagyis amikor egy vásárlás összegét kétszer vonják le a vásárló bankszámlájáról - több okból is előfordulhat, és komoly kellemetlenséget okozhat az érintetteknek.

A kártyás tranzakciók során gyakran előforduló probléma, hogy technikai zökkenők lépnek fel. Ilyen eset lehet, amikor a rendszer véletlenül kétszer rögzíti ugyanazt az összeget a tranzakció feldolgozása során, vagy amikor a fizetési folyamatot váratlanul újraindítja.

Előfordulhat, hogy egy külső szolgáltató, mint például a bank vagy a fizetési rendszer üzemeltetője, oldalán zavar lép fel, amely következtében ugyanazt a vásárlást többször is rögzítik.

Előfordulhat, hogy a vásárlás során ideiglenes terhelés (zárolás) jelenik meg, melyet a későbbiekben egy tényleges terhelés követ. Ez átmenetileg úgy tűnhet, mintha duplikált fizetés történt volna. Noha ezek a zárolások idővel automatikusan megszűnnek, addig is csökkenthetik a számlád elérhető egyenlegét.

A bankok jellemzően azonnal intézkednek a tévesen rögzített tranzakciók visszavonásáról, amint észlelik a hibát. Fontos, hogy az ügyfelek rendszeresen ellenőrizzék a számlatörténetüket, és ha bármilyen problémát észlelnek, haladéktalanul értesítsék bankjukat.

Related posts