Fedezd fel az nlc izgalmas világát: így rejtőznek a csokinyulak a csomagolás titkos birodalmában!

Összevásároltuk a megfizethető csokinyuszikat - a maximum árat önkényesen 800 forintban állapítottuk meg -, megnéztük, hogy néznek ki be- és kicsomagolva - írja az nlc cikke (a leleplezett nyulakat IDE kattintva egyesével is megnézhetitek). "Azzal természetesen tisztában vagyunk, hogy különösebb gyakorlati jelentősége nincs az egésznek, tekintve, hogy a csomagolás letépése és a gyerekek szájpadlása közti utat ezek a csokik átlagosan 0,8 másodperc alatt teszik meg, ezalatt pedig viszonylag korlátozottak a lehetőségek a műértelmezésre, de éppen azért vicces és tanulságos az egész, mert még senki sem csinált hasonlót" - írják.
A bemelegítéshez tökéletes választás a Lidl sajátmárkás terméke, amely remekül tükrözi a nagyüzemi csokinyuszik gyártásának esztétikai ellentmondásait. Olyan, mintha egy állatorvosi ló szerepét játszaná, bár kissé furcsa lenne lelovagolni egy nyulat. Bármennyire is aranyos a csomagolás, ahogy a többi társáé is, olyan benyomást kelt, mint egy klasszikus Disney-mese háttérfigurája, akit végül kicsaptak a filmből. A kézben tartott tojás és a csokornyakkendő visszatérő motívumként jelenik meg, ahogy az a tekintet is, amelyet látva az embernek az az érzése támad, hogy nem tudja, mivel traktálják, de ő is szívesen kérne belőle.
Amikor a rétegek lehullanak, azonnal felszínre kerülnek a rejtett igazságok: a részletek vagy eltűntek, vagy csupán felszínesen kapcsolódnak a valósághoz, de leginkább sehogyan sem. Mégis, a csupasz Favorina-nyuszi különleges, szinte varázslatos vonzerőt áraszt, amely egyre inkább felerősödik, minél hosszabban szemléljük. Olyan, mint egy ősi, kőkorszaki totem, amely a démoni erőkkel teli horrorfilmek elején bukkanna fel, és ahogy a titokzatos tárgyat vizsgáljuk, úgy válik nyilvánvalóvá, hogy valami - vagy valaki - érkezett a mélyből, hogy felfedje titkait.
A vállalati szinergia kulcsfontosságú eleme a divíziók, projektmenedzserek és munkacsoportok közötti akadálymentes és hatékony kommunikáció. A Lidl sajátmárkás nyuszija ugyanakkor úgy tűnik, hogy ezen a téren valami félresiklott. A végeredmény alapján azt sejtjük, hogy a formatervező csapat és a csomagolásért felelős grafikusok egészen eltérő elképzelésekből indultak ki. Az öntőforma-szakemberek egy klasszikus, a harmincas-negyvenes évek mesefilmjeit idéző Disney-nyuszit álmodtak meg, melynek kidolgozottsága figyelemre méltó (nézzétek csak a kifejező vonalvezetést és a csokoládéba finoman belefoglalt apró részleteket!), míg a csomagolásért felelős grafikusok egy kicsit zavarodott, kölniszagú, de mégis optimista jövőbe tekintő (révedő) karaktert terveztek. Az eredmény pedig egy érdekes, ámde meglehetősen kaotikus összhangot eredményezett.
Kíváncsiak vagyunk, milyen lenne fordítva.
A kínai boltban vásárolt névtelen nyuszi csomagolása és reális léte között olyan éles a kontraszt, hogy szinte már tudathasadásos élményben részesít. (Vajon a csomagolás az igazi? Létezik egyáltalán a valódi? Vagy csupán a kozmikus energiák halvány árnyékai vagyunk, akik egy szempillantásnyi földi létezés után visszatérünk a Nagy Ürességbe?) A becsomagolt nyuszi olyan, mint egy frissen kinevezett adománygyűjtő az aluljáróban, tele naiv hittel abban, hogy az emberek mélyen jó szívűek, és barátságosan fognak reagálni a címben szereplő, kissé passzív-agresszív kérdésre. Ezzel szemben a levetkőztetett nyúl talán éppen most lépett túl élete első, apró bolti lopásán, és még mindig nem hiszi el, hogy sikerült megúsznia.
A megvalósítás ennek ellenére - nem csupán a saját kategóriájában, hanem általánosságban véve is - rendkívül igényes és figyelemre méltó.
Fedezd fel a különös, minimalista vagy akár hátborzongató műalkotások világát! Kattints a CIKK FOLYTATÁSÁRA, és merülj el a szokatlan szépségek tengerében.